eg har det faktisk freakin´ fantastic


God kveld folkens. No er eg pakka og klar til tur i morgon! Eg merkar berre meir og meir kor fint eg eigentleg har det. Sjølv om det er veldig keisamt og bale utan mine aller næraste venar, så kjem eg meg gjennom det. Det er nesten altfor lett å halde kontakten. Men eg vurderar å sende eit brev i ny og ne til dei som har reist til Voss og Bergen. Det er jo mykje kjekkare med eit brev i handa. Spesielt hvis det er spraya med ein nydeleg parfyme. Hehe.

love-letter-opener-favor-7

Herregud som eg saknar Anne! Masing på meg ja, men eg er vane med at ho som oftast er 200 meter vekke. Og når eg reiser på skulen, så sit ho ikkje i gangen å ventar på meg. Masar på meg fordi eg er så sein. Ristar på hovudet når eg hugsar i siste liten at me skal ha gym i fyrste time. Kva skulle eg gjort utan ho? «ååå, gå litt fortare då!», «me kjeme for seint!», «ikkje gidd å stopp her óg då!»  For the record, det var eg som var treig, det var ikkje ho som maste. Sånn som eg fekk bekrefta i går, var at ho ikkje er ein nerd. Ho likar og kalle seg litt over gjennomsnittleg smart. Sjekk ut bloggen hennar HER!

annepus

Etter Elise mista kameraet nedi golvet på laurdag, har det ikkje vore i form. Men idag såg pappen på det, og det virkar, heldigvis. Kjekt å ha med kamera på klassetur! Herreguuud so glad eg er for at Evelyn går i same klasse som meg! Alltid fantastisk at ein barndomsven og ei helvetes god venninna går i klassen, når alle andre har begynt på andre skular! Bilete: Evelyn og meg, haustfest-forberedelsar i fjor haust!

evelynogingrid

2 thoughts on “eg har det faktisk freakin´ fantastic

Legg att eit svar

