heading off to a bar in amsterdam!


Eg laug, eg har nok av ord å velgja i. Det vart berre ein blogg-pause. Ikkje ein særleg lang ein, men ein pause er ein pause. Alt er berre bale no, innbillar eg meg sjølv å tru. Skulen slit meg ut, trur eg. Men det er berre medisinane som slår meg totalt ut. Satsar på det vert betre. Eg søv jo altfor mykje. Ikkje fortel meg at eg ikkje har noko å klaga over, for det veit eg. Eg har eit fantastisk liv, verdas beste vener og familie. Men nedturar finst, og dei kjem. Livet er som ein berg-og-dal-bane. Det veit dei aller fleste. Eg klagar ikkje, eg berre fortel dykk kva eg ikkje likar. Kva eg ikkje taklar. Men eg skal ikkje klage no, fyrste innlegget sidan eg påstod at eg ikkje skulle blogge meir. Eit innlegg skrevet 01.00 natt til sundag 13.september. I kveld har eg vore med Anne, og herregud så eg saknar og vere med ho oftare. Ho er seriøst verdas beste. Og de andre venar må berre sjå dykk slått ut av ho. Me har laga brownies! Ta-tasty-tasty! Det er svært vanskeleg å lage med slekeins ferdigpakkar må eg seia. Men det var godt. Og me spelte geni. Sjenialt! Eg var faktisk med ho i går óg! Me spelte bingo saman med mødrene våre og ei venninna av dei! Me er, i forskjel til dykk andre idiotar som seier stygge ting om mødrene dekans, utruleg glad i dei! Trur ingen av oss ville ha byta ut morra vår, me har vore ekstremt heldige. Men altso, me vann ikkje på bingo. Det var nesten då..

Eg har vore til legen, og eg ventar på svar på ein blodprøve på kva medisinar som må justerast på, sånn at eg blir litt meir kvikk enn eg er no. Medisinar <3. Sista eg har lyst til no, er å proppe meg full av paracet i håp om at det funkar. Eg har lurt meg sjølv før. Men avogtil funkar det å lure seg sjølv. Eg har allereie vore heima frå skulen altfor mange dagar. Eg gidd ikkje klage noko særs i natt. Eg bør slukkje alle lys, kaste ut katten, stelle meg og gå og leggje meg! Bileter.. får de ikkje.

2 thoughts on “heading off to a bar in amsterdam!

Legg att eit svar

