wish i had a cape


n518134933_829348_9870Om eg tenkjer så det knakar, finn eg heilt sikkert ut at dei som les bloggen min, er sannsynlegvis ein ven av meg på facebook. Så eigentleg skjønar eg ikkje meininga med å blogge. Eller jo, eg gjer det. Eg finn ei glede i å blogge. Eg bør verkeleg slutte å avbryte meg sjølv, men når eg les over dette så virkar det jo heilt idiotisk. Og tanken på at klassekameratar og familie sit å les tankane mine, er ekkel. Når eg sit i klasserommet, så veit nokon kva eg fekk til middag sist torsdag eller kva film eg såg forrige helg. Talet på bloggarar i Noreg og resten av verda er høgt. Blogging er 2008. Eller? Eg byrja sjølv å blogge i ´08. Eg har heldigvis forbetra skrivekunnskapa mine sidan sist. Mars, i år, flytta eg over til WordPress, noko som eg ikkje angrar på. Mykje ryddigare her, faktisk. No sit eg og les på den gamle bloggen. http://www.halvfull.blogspot.com. Då skreiv eg mykje kortare innlegg, men fekk meir kommentarar, kanskje eg burde ta hintet?

Eg kjem meg ikkje på skulen lengre, ikkje overraskande. Eg blir so lei og sur. Eg veit eg bør og eg må koma meg på skulen! Da går kun ut over meg, ingen andre! Men eg greie ikkje tvinga meg sjølv til å sitja på skulen dag inn og dag ut i helvetes smerte, proppa i meg smertestillande i håp om at da funke! Eg orke ikkje. Men eg gidd ikkje skriva noko, eg gidd ikkje kommentarar om at de forstår og veit akkurat korleis eg har da. Held kjeft, idiota.

One thought on “wish i had a cape

Legg att eit svar

