find a cure for my life


Idag har ihvertfall ingenting å blogga om, det er iallefall klart. Hadde eit møte med læraren min og rektoren på skulen idag, satsar på at skulen blir dråpen lettare no! Eg har fått ein ledning frå dataen til anlegget, så alle i huset kan få høyre på den fine musikken min, sweet! Eg vurderar faktisk å rydde rommet mitt no, sidan lyden er litt betre. Men kanskje eg skal få i meg noko mat? Virkar ut som eg aldri blir mett lengre, fælt. Klokka 01.00 i natt gjekk eg ut på kjøkenet for å laga meg fleire rista skjever med syltetøy. Å stå halvnaken på kjøkenet å sjå at det ser kaldt ut ute. Heilt normalt vil eg tru. Men det er til å anbefale, mat gjer veldig godt når ein er svolten midt på svartaste natta. Sure, klokka var berre eitt, men likavel. Er det berre eg som kjøper meg 0,5 brus og berre drikk halve i trua om at eg skal drikke opp resten seinare?

Eit vakkert bilete av min bestevenn nedanfor, rawr!

11.september bingo 015

 Det tek under 2 dagar frå eg har rydda rommet mitt til det blir særdeles rotete att. Eg kan fortsatt sjå golvet endå, heilt seriøst. Den hua eg byrja på for sikkert over ein månad sidan har ikkje blitt ein centimeter lengre enn sist. Det er svært dårleg, men det skal verta ein julapresang, eller ein tilleggspresang. Det høyrtes domt ut.

Ja, julapresangar ja. Eg har ordna med stipend og sånn no, endeleg. Så det er fortsatt eit håp for dykk som håpar på ein pakke til jul frå meg. Eg må berre sei at det ikkje vert kjøpt pakke til alle. Eg gidd ikkje. Dykk forten det ikkje.

11.september bingo 055

One thought on “find a cure for my life

Legg att eit svar

