Eg skulle verkeleg..


17.september 085.. ha rydda rommet. Trur eg har «rydda» rommet i fleire veker no. Det blir aldri noko av, merkeleg. Eg skulle spesielt ha rydda klesskapet. Eg rydde da veldig ofta, men da blir veldig, veldig fort rotete. Men, no har eg faktisk haustferie. Følelsen er ubeskriveleg. Tanken på at eg ikkje skal på skulen før om ein, to, tre.. ti dagar eller noko. Det er ein god del dagar med fri. Utan lekser og mas.

 

I morgon, fredag, reiser eg opp på Fjellstveit for å vera der i nesten ei veka eller noko. Blir kos og chillpill. Idag må eg då altso ta meg i skinnet å pakka. Eg gidd ikkje skriva meir, kanskje seinare.

19september marenogtherese 004

Legg att eit svar

