Mikael


Eg har heilt sikkert pakka med meg altfor mykje ting til eg skal opp til pappen, men eg må jo nesten da, plutseleg kjem da opp noko. Veddar på at eg sleng nedi minst 5 ting til før me reiser opp. Plass har me alltid. No skal Siggen snart koma opp,  så no må me sjå Viva la Vega! Eg gler meg! Idag hadde eg fri frå skulen, og det var max deilig! Og i morgon skal ssk spela inn musikkvideo! Og det vert kamp på stadion 15.00! Øystese-Gneist! 😀 Møt opp! Det blir festfotball!

Men eg hadde den raraste draumen, den slutta med at eg mista ei øks ned i vatnet. Eg, Marianne, Solveig og Vivian var sjokka over nokon andre jenter. Dei klatra i ein helvetes fart opp ein sinnsjukt bratt fjellvegg! Eg er ikkje sikker på kvifor eg hadde ei øks med meg då. Vivian sat iallefall på ei madrass. Og Marianne såg veldig stygt på meg då eg mista økse. Men, den var tung! Eg er ikkje sikker på kor me var, men det var ihvertfall på ei øy, så svømte me bort til ein fjellvegg og der klatra dei fleste jentene opp ein fjellvegg. Eg er ikkje sikker på kven som klatra, men trur at Frida og Anna var iblant dei. Det var ein veldig bratt vegg og dei berre klatra i full fart. Me skjønte ingenting. Me trudde at dei berre skulle litt opp og hoppa ned i vatnet, men dei klatra opp og så forsvann dei. Kvifor me var berre jenter og kva plass den øksa hadde i denne draumen, har eg ikkje peiling på. Nokon som kan tyda draumar?

2 thoughts on “Mikael

Legg att eit svar

