so totally


Det er berre snakk om sekundar sidan eg var veldig hypp på å blogge. Hadde orda både i fingrane og i hovudet. Laga setningar, før eg fekk skrevet de ned. Fann bileter, som eg sikkert ikkje har på dataen. Difor vert denne blogginga litt diffus.

Kl. 11.15 laurdags morgon kom pappen opp på rommet å spurte; skulle ikkje du ha vore med på noko synge-greier no? Eg spratt opp i senga, var sikker på at eg hadde forsove meg! Kjente eg blei litt irritert på meg sjølv. Men fann fort ut at eg hadde fortsatt litt tid på meg før eg måtte komma meg  ned på Lundaneset. Der skulle spelarane og ssk spela inn ein ny song, og musikkvideo. Oppmøte frå spelarane var veldig bra, frå Ssk var det 3 stk som møtte. Særdeles skuffa. Songen som skulle spelast inn er ny, og ingen hadde høyrt den før. Eg skal ikkje røpe noko her, prøvar sterkt å leike hemmligheitsfull. Men dykk som er gamle nok og kjem seg inn på opprykksfesten 24.oktober på Hardangerfjord Hotell, kan få sjå den 22.50! Gled dykk!

Etter innspeling bar det bort på Øystese Stadion for festfotball i drittvér! Øystese har fortsatt opprykksgnisten i føtna, og Aksnes sørga for ein 4-2 siger over Gneist! Med andre ord, han scora 4 fine mål! Gneist lura inn eit par mål. Klette blei bytta ut i 2.omg, for då skulle Hilland få stå før han reise i militæret! Stemninga blant Ssk var stor på slutten, for sjølv om opprykket er sikra, så lar me ingen flotte seiera gå oss forbi! Etter kampen hølja regnet ned som fy, og eg blei diverre ikkje med å hylla spelarane. Beklaga.

HPIM7494

Bilete frå kamp i April
One thought on “so totally

  1. Jeg elsker at du skriver nynorsk! Det er så vakkert.
    Så bra at du likte bloggen min! Jeg blir så utrolig glad for fine kommentarer, og jeg blir like sjokka hver gang noen faktisk synes jeg gjør noe produktivt og ikke bare «æsj, så kjedelig med så mye tekst!». Ord er vakkert, og sterkt undervurdert i bloggverdenen, synes jeg. Jeg har vurdert å flytte bildet lengre ned, eller kanskje ikke ha det i det hele tatt, men så har jeg likevel latt være å gjøre noe med det, men jeg er veldig enig i at teksten er best hvis du ikke får den avslørt av bildet! 🙂
    Som du ser er jeg elendig på å skrive kort, det gjelder også i kommentarfeltet på andre blogger, men jeg kan avslutte med å fortelle om tegneseriene:
    cyanide and happiness er jo bare fantastisk, og det spretter opp om du googler det. Ellers lagrer jeg det jeg finner om jeg ser noen andre legge ut noe kult 🙂

Legg att eit svar

