words don´t come easily


Det er sundag, eg tek meg den friheita til å poste meir enn to innlegg. De som fyrst kom inn no, velkomen, det er to innlegg under som innheld teikneseriar og bileter. Bileter er fine. Ord er endå finare.

the-power-of-words

Rebecca, skriv på denne fantastiske bloggen; skrivemaskin.blogg.no. Vanlegvis så les eg ikkje på bloggar som berre har haugavis med tekst og lite bileter. Men på denne bloggen så fangar teksten meg, og medan eg les så  lurar eg svært på kva som er meininga, kva som skjer. Eg brukar denne bloggen som ei inspirasjonkjelde, for det er nett før eg blir hjernevaska av desse titusnarane av bloggarane i Noreg som ikkje eig snurten av ordforråd og intelligens.

Som dykk kanskje har sett, så har eg ei heil rekke med bloggarar på høgre side. Dei fyrste er random bloggar i Noreg og dei andre er bekjente. Eg tek ikkje for meg heile topplista på blogg.no, men eg har med Ida Wulff og Ulrikke Lund, fordi begge to er inspirasjonskjelde og begge skriv bra. Dei aller fleste andre skriv utruleg bra, har nydelege bileter, humoristisk eller ironisk. Det er bloggar eg er innom dei dagane eg har tid. Tips meg om bloggen din, så skal me sjå om du kanskje havnar til høgre du óg.

One thought on “words don´t come easily

  1. Helt tilfeldig at jeg fant denne bloggen og dette innlegget, men det gjorde meg fantastisk glad! Og at noen gidder å lese bloggen min er utrolig koselig! 🙂
    Særlig når vedkommende vanligvis krysser seg raskt ut av «min type» blogg. Kom gjerne med tips til hvordan jeg kan forbedre meg. kanskje ikke først og fremst bloggen – men tekstene og det jeg skriver 🙂

Legg att eit svar

