Det er faktisk ingen av dykk som klagar på kva eg bloggar om, så eg bloggar om meg sjølv.


tumblr_kr4ixsMVUP1qa40xbo1_400_largeNavn: Ingrid  Kallenavn: IngridNicknavn på MSN: ingrid Beste film akkurat nå: Seven Pounds Beste tegnefilm akkurat nå: Family guy, reknar med da går under same kategorien Beste tegneserie: Nemi Beste bok akkurat nå: Gutten i den stripete pyjamas Beste bokserie: Har ikkje lest noke serie Beste frokost: Egg og varme rundstykke Beste lunsj: Vel, smørbrød. Ost, skinka og salat Beste middag: Eg kan ikkje velgja berre ein, det vert urettferdig Beste kvelds: Samma som frukost Beste sjokolade: Vanleg mjølkesjokolade frå freia Beste lørdagskos: Velvel, nrk1. Beste musikk akkurat nå: Gnom Beste artist: Lily Allen Beste sang nå for tiden:  Naive – Lily Allen Beste sang fra ”gamledager”: Killing me softly Beste norske: Ingrid Olava atm Beste sang jeg alltid har likt: Rullett Beste TV program: Home and away Beste reality TV: Paradise hotel dk! Beste reklame: KYYYYRA Beste komiker: Pernille Sørensen for augonblikket. Eller, Løvebakken generelt Beste nettside: vg.no  Hva tjener du i timen/uka/månden: Jæ hakke jobb  Tror på Gud: Sista eg hadde gjort.. Rasist: Da vil eg absolutt ikkje påstå Hyper: Too much sugar? Populær: For all del.. Optimist: Hender ein gong i blant  Sportsidiot: Idiot? Nat Nerd: Bloggnerd Karaktersnitt: Eg hadde bra dei fyrste årene på ungdomsskulen, etter det har det dabba totalt av Hatefag: Matte Elskefag: Norsk og engelsk, trur eg Fineste språk: Fransk, eg kan da ikkje, men da høyres jævla fint ut Beste dyr: Katt, no doubt Har jeg dyr: Kryr av kattar, både her og der Ler du mye: Ler av løvebakken og nytt på nytt. Ja, og idiotiske venar. Sur noen ganger: Ein gong iblant Klarer du å kontrolere ditt sinne: Tja Største ønske: Fred og sånn Her har jeg vært: Norge, Sverige, Danmark, England, Skottland, Tunisia, trur eg? Hvor var jeg i disse land: Norge: Har no køyrt på kryss og tvers, Sverige: diverse plassar ved grensa , Danmark: hakke idé , England: køyrte gjennom litt overalt med speidaren, London ihvertfall, Skottland: Edinburgh eller noko, Tunisia: Tunis, kanskje? #60. Har jeg søsken: Ja. Har du? Røyker du: Har lite i hovudet frå før av Drikker du mye: Nei, kem har sagt da? Beste sport: Fotball, som underholdning vel og merka Født: Voss Stjernetegn: Væren Elsker: Sjokolade Misliker: Krig Hvor høy er du: 170cm++ Hvilken farge har du på øynene: Grøne, begge to Hva er din ynglings farge? Grøn Sprite eller Cola: Ingen av dei Kaffe eller te: Te Jente eller guttevenner: Flest jentevenar, men det er nokre gutar blant desse Hvilken størrelse bruker du i sko: 39/40/40,5 Hva er den beste ferien din: Tenke eg seie Englandsturen med speidaren, til tross for brannsåret eg fekk nett før eg reiste. Hvilken dag er den beste i uken: Lørdag! Hva vil du mest av bytur/skogstur/strandtur: Strandtur Den beste fast food restaurant du kjenner: Telle essoen? Når var du sist på sykehuset: Besøk, par veker sidan, tenkjer eg Beste drikk med alkohol og uten: Øl og vatn. Ikkje kombo Har du sengeteppe: Nei Hvor er du om 10 år: Med hovudet ned i leksebøker før eg skal på jobb for å slite for tilværelsen Hvilken butikk ville du kjøpt deg fattig i: Idiotisk spørsmål, syntes det er kjekt å handla på bruktbutikkar eg Hva gjør du når du kjeder deg: Ingenting? Eg keiar meg jo Hvilket ord eller setning bruker du aller mest: Eg Hva kan irritere deg: Folk som set sitt eiga og andre sitt liv i fare i trafikken Hva kan glede deg: Godt humør rundt middagsbordet Når legger du deg om kvelden: Skule, 23.00 -00.30 Helg, 01.00 –>  Tar du sol: Aldri tatt, ska aldri ta Hva er det beste ved deg: Veit ikkje Har du kjæreste: Nei Hva skal du bli: Har eit håp om å bli journalist Er du glad i å reise bort: Som oftast herleg! Saknar Nord-Norge allereie!  Britney eller Christina: Britney, all over Snakker du mye: Igrunn ikkje, pleie å skriva A, B eller C menneske: B, trur eg Hvor mye på nettet om dagen: 20/6
#100. Beste PC spill: Sims? Spelar sjeldan

tumblr_kqa6t2hKJS1qzkgr7o1_500_large

Legg att eit svar

