go ahead


nytt på nytt

Det einaste som eg tykkjer er dumt med å vera på Melstveit annan kvar helg, er at eg ikkje får sett Nytt på nytt på fredagar, og Løvebakken på laurdagar. Eg har strålande humor. Politiske humorprogram. Men det er faktisk morosamt når folk drar fram nettopp det som er morosamt i seriøse sakar. Eller når folk etterlignar alle moglege personar. Når programleiarar får latterkrampe eller stillar opp på sending dritings. Om ikkje begge to. Eller når nokon seier noko som truleg skal vera morosamt, men ingen ler av. Eller seier noko som ikkje har noko meining i det heile. Eller misforstår heile oppgåva. Dét er morosamt. Eg tykkjer for eksempel ikkje at ut i vår hage er spesielt skøy. Men alt i alt så har eg rævva humor.

løvebakken

4 thoughts on “go ahead

  1. naitzel seier:

    Syns du ikke Uti vår hage er morsomt? :O Det er jo det mest fantastiske som er laget på norsk tv! Det mener nå jeg.

    Men så skal der sies at Nytt på nytt også er svært festlig. Men ikke Løvebakken. Det liker jeg ikke.

Legg att eit svar

