fortel 18 ting om deg


  • eg diggar løvebakken og nytt på nytt
  • eg følar meg ganske einsam på skulen
  • eg tykkjer eg er flink til å skrive
  • eg har mange bileter av familien på veggen
  • eg har trykt kaizers orchestra til hjarta mitt
  • eg har endå ikkje fått brukt dragen eg fekk av Anne då ho var i Danmark
  • eg eig ikkje økonomisk sans
  • eg kan sove lenge og gå lenge utan å ete
  • eg har altfor mange jenteblader heime, pluss nokre sånne morosame mannfolkblader
  • eg ser veldig lite film, med tanke på at eg har flatskjerm og anlegg på rommet
  • eg skulle ynskja eg kunne gå 1,5 år tilbake i tid
  • eg set altfor lite pris på dei små tinga i kvardagen
  • eg kunne tenkt meg å møtt Silje og Alexandra
  • eg taklar kulde bra
  • eg elskar og pakke meg inn i skjerf og huer om vinteren
  • eg er ikkje så veldig flink og ta imot kompliment, ei heller å gje kompliment
  • eg tykkjer eg har ein stygg kropp, men eg likar ikkje å skjule meg i store kler fordiom
  • eg er veldig glad i wok, og eg likar og lage det sjølv
3 thoughts on “fortel 18 ting om deg

Legg att eit svar

