buhu motherfucker


No sit eg på min faste fine plass bakerst i klasserommet, blant ca 13 gutar. Jentene er vel på Musikk, dans og drama. Eller volleyball? Eg har ærleg talt ingen idé. Eg bryr meg eigentleg ikkje. Men eg veit at Evelyn Fosso er ein slask, uansett om ho har lirka seg til der ho skal vera. Tone INGELIN er ikkje mykje betre. Me har liksom kvar sin dag, det er sjeldan me tre er på skulen ilag. Eg var hjå psykolog idag, det gjekk vel mykje betre enn forventa. Det var rart å snakke med ein psykolog som faktisk får meg til å opne meg, i forhold til dei andre eg har vore hjå. Men no er det nok personleg prat.

evelyn og anne

Men no fekk eg besøk av den sjølvopptatte Evelyn.

Legg att eit svar

