dry your eyes mate


Sjølv om eg ikkje likar tanken på å blogge medan eg er psykisk ustabil, tek eg sjangsen. Alt går i berg og dal-bane for tida. Eine dagen er fryd og gammen, men neste dag er eit helvete og eg ligg i senga heile dagen og klagar for meg sjølv. Psykisk ustabil vert vel kanskje feil, men eg følar meg ikkje frisk i det heile. Då eg kom heim i går kveld, var eg så irritert at eg åt opp alt snopet medan eg såg på Løvebakken. Passar svært dårleg iogmed at eg er svært sukkersjuk for augonblikket. Men om eg gidd og bevega meg lengre enn til dass, så kan eg kanskje inn på kjøkenet å sjå om det er noko der. Forresten, eg skjønar ikkje korleis folk kan stå på eit kjøken å laga mat utan radio. Det går jo snigleseint om ikkje.. Men, kanskje det berre er meg.

Forresten, var kamp på stadion i går. Gjekk på tap, men hadde  mange gode sjangsar. gosh.. Men fin stemning blant SSK!

kamp 24. 006

2 thoughts on “dry your eyes mate

  1. siljeolsen seier:

    Du er ikke den eneste. Jeg må som regel alltid ha musikk/radio når jeg er på kjøkkenet og lager mat…

Legg att eit svar

