lalala, overskrift, lalala


16282Eg tok influensa og svineinfluensa-vaksina i går. I den armen eg fekk svineinfluensa-vaksina så har eg heilt utruleg vondt. Fekk sinnsjukt vondt i hovudet óg. Hvis ikkje desse bivirkningane forsvinn snarast mogleg, kjem eg til å deppa og sutra lenge framover. Då blir det sannsynlegvis ikkje noko blogging. Ja, eg fiskar etter trøste-kommentarar.

Eg var til psykolog idag, og eg greier faktisk å sjå litt lysare på månadane framover. Men berre litt. Etter psykologen var eg heilt øydelagt og greide ikkje komma meg på skulen. Litt kjipt faktisk, me har internasjonal veka på skulen no, og idag var det framføring av arbeidet som har blitt gjort tirsdag og onsdag. Og eg gler meg til psykologen skal snakka med læraren min, sjå om det vert noko forandring. Ogogog, no har eg endeleg fått fór inni to av huene, så no kan det berre snø og blesa så masse det berre vil.

Og i morgon, på sånn od-dag greia, skal eg bruka dagen min på å henga på Experten. Eller noko. Men, no skal eg sove endå meir. Har tross alt vore vaken i nesten 8 timar.

5 thoughts on “lalala, overskrift, lalala

  1. lexrudi seier:

    Åhh, fikk du og hodepine? 😦
    Sykt irriterende og vondt. Armen og ja :p uff.. Know how you feel.
    God bedring 😀

  2. naitzel seier:

    Jeg visste at den vaksinen ikke var bra! Dette levende beviset på dens farlighet skal jeg fortelle om til de andre i klassen. Men du skal trøste deg selv med at det går over om få dager, ellers kan du bare lene deg tilbake og vente på en betydelig sum penger etter at du har saksøkt Folkehelseinstituttet.

  3. siljeolsen seier:

    Har tatt den jeg også, i dag, og armen min kjennes heller ikke helt bra. Men satser på at det snart gåt over!

    Likte forresten det bildet!

Legg att eit svar

