megaflis


  • Akkurat no  høyre eg på The Beatles – Yellow Submarine
  • Og eg ventar på at ho mor skal kome heim med pakkepapir, sånn at eg får pakka inn resten av tingene eg har fått frå netthandelen.
  • Eg gler meg til eg skal ned på hotellet å bada med Evelyn klokka 16.00.
  • Eg hadde det kjekt i går, men eg vann ikkje på bingo.
  • Veldig, veldig flink og strikka, ja. EEEG.
  • Eg har lyst og sjå Paranormal Activity når den kjem på kino.
  • Og eg gler meg til sesong 2 av Fanthomas kjem 13.november.
  • Eg er veldig sjokka over kor dårlege program på tv det er på laurdagar.
  • Og veldig glad for at The Johnsen Sisters rauk ut i går.
  • Eg har ikkje eit liv og eg har lyst til Gran Canaria 2.året med Evelyn.
3 thoughts on “megaflis

Legg att eit svar

