inspirert av monikajohansen.blogspot.com


Hvem var den siste som…
1. Sov ved siden av deg i sengen: solveig
2. Du spiste middag med: familien? i går
3. Du pratet med på telefonen: mammo
4. Overrasket deg: meg sjølv, eg kjøpte noko på nettet..
5. Fikk deg til å le: the hangover

Ville du helst…
1. Pierce nesen eller tungen: tunga vel, er innmari kult å sitte og vifte med tunga og vise den fram.
2. Være seriøs eller morsom: seriøs, er jo tross alt det eg er flinkast til
3. Drikke hel eller lettmelk: lettaste mjelke ever
4. Dø i en brann eller drukne: drukna, gidde ikkje få brannsår øve heile kroppen hvis eg berre skal dø.
5. Tilbringe tid med foreldrene dine eller fiendene: litt forskjell på dei då, eg elske familien og eg tilbringe gjerne tid med dei.

Er du…
1. Simple eller komplisert: veldig komplisert

Liker du best..
1. Blomster eller godteri: candy motherfuckar, candy
2. Grå eller svart: grå, kanskje?
3. Farger eller svart/hvitt bilder: spørst heilt på kva for eit bilete det er snakk om
4. Lyst eller kjærlighet: ehehe.. kjærleik, sjølvsagt.
5. Soloppgang eller solnedgang: solnedgang
6. M&M’s eller Skittles: under tvang, m&m
7. Være lenge oppe eller våkne tidlig: oppe lenge. men det er svært deilig å leggje seg tidleg og vakne særs opplagd til neste dag.

Svar ærlig!
1. Liker du noen: nei
2. Vet hun/han det?: nei

Liker du best…
1. Sola eller månen: sola
2. Vinter eller høst: haust
3. Høyre eller venstre: høyre
4. 10 bekjente eller ha to bestevenner: to bestevenner
5. Sol eller regn: sol
7. Vodka eller Jack: helst ingen av dei

Om deg!
1. Hvor mye er klokken: fjortenfemåfør
2. Navn: Ingrid Tjosaas
3. Kallenavn: IngridThaMan
4. Hvor ble du født: voss
5. Hva er fødselsdagen din: 07.04.93
6. Hva vil du ha: ei tidsmaskin
7. Hvor vil du bo: london
8. Hvor mange barn vil du ha: 3-4
9. Hva ville du kalt en jente: da finne eg ut når den tid kjem
10. Hva ville du kalt en gutt: da finne eg ut når den tid kjem
11. Vil du gifte deg: om den perfekte mann kjem innom, so kanskje

Unique!
1. Uvaner: frekk/rappkjefta
2. Kan du rulle med tungen?: ofcouuuuursææ
3. Kan du løfte ett øyenbryn: nei, eg e jo ikkje magikar heller
4. Kan du krysse øynene: ekspert, blir jævla svimmel óg
5. Rer du sengen din hver dag?: omtrent, ja
6. Hvilken sko tar du på først?: venstre, i guess
7. Noen gang kastet noe på noen: telle da med ei øks? eller flaska? kødda, kaste kun lappa eg
8. Hvor mange penger har du på deg til vanlig: har kort eg, har ikkje kontant, da blir for tungt

1. Surrer du spagettien din eller kutter du den opp: eg surre an
2. Favorittiskrem: tressis
3. Hvor mange slag frokostblanding har du i skapet: rundt 15 stk
4. Hva er din favorittbrus: solo?
5. Kan du lage mat: ohmy, jaa

I den siste måneden, har du…
1. Hatt en kjæreste?: njeit
3. Sunget foran mennesker: eg synge heila tide eg
4. Blitt klemmet: ja, i ny og ne
5. Følt deg dum: ja 😦
6. Blitt full: nope, gjere ikkje sånn
7. Danced Crazy: he he, evelyn si feil
8. Klippet håret: njeit

generelt..
1.Har du noen husdyr?: kryr av kattar her
2.Føler du deg glad?: nope
3.Har du et godt forhold med familien din?: jepp
4.Bor du hjemme?: jess, og eg likar det

 

du har god grunn til å le av meg. eg ler av deg óg. gratis reklame til Monika, vel fortjent.

3 thoughts on “inspirert av monikajohansen.blogspot.com

Legg att eit svar

