wow, så interessant innlegg..


1. Gå til mappen du har alle fotografiene dine inne på.

2. Velg den 4. eller 7. mappen.

3. Finn fram det 4. eller 7. bildet.

4. Sett inn bildet i et innlegg, og skriv litt om det.

blås

 

Vel, 10 august i fjor. Eg låg/sat i senga mi på sjukehuset og blas i ein sånn greia, veit ikkje kva dei blir kalla. Min moder sit attmed meg. Kleda eg har på meg er eg sikker på at sjukehuset har teke, eller så reiste me før kleda var ferdig vaska. Surt uansett. Flott lapp på brystet, dei klødde noko grusomt! Har ikkje ord.

Så, no oppfordrar eg DEG til å gjere det same. Kryssar fingrane for at du får eit betre bilete. Link til bloggen din når du har gjort da 🙂

4 thoughts on “wow, så interessant innlegg..

  1. lexrudi seier:

    Plasterene klør noe inni det helvete! Åh, sånn blåseting har eg og gjort :p
    Men huske ikkje om den såg sånn ut xD

Legg att eit svar

