smertefull rygg, seier du?


Nokon som er interesserte i at eg skal fortelje og dele bileter med dykk frå jul og nyttår?

Eg er iallefall ikkje klar for at skulen byrjar att. Og eg gler meg allereie til vinterferie, påskeferie og sumarferie. Idag var eg på skulen, på ein måndag. Heilt utruleg, uansett.. Det er fortsatt mykje snjo ute, kulden held seg og eg har fortsatt ikkje funnet nokre bra vintersko. Men, eg har tatt meg tida til å sjå på diverse vår- og sommarsko. Og herregud så mange fine sko.

Ingen kan sei at eg ikkje ser bra ut, prøvar du deg, slit du. Herreguuud, eg er fin! 😀 ❤ Forresten, sånn ser håret ut etter du har vakna opp dagen etter du har kreppa det, steeeike bra!

Og ynskj meg veldig, veldig lukka til med å bli positiv. Og slutta og banna. Nyttårsforsett er vanskeleg. Det er ikkje så lett som ein skal tru, i det heile. Tuduluu, no skal eg i bursdag 🙂

7 thoughts on “smertefull rygg, seier du?

Legg att eit svar

