Eg


  • et ikkje epler.
  • er dårleg til å fyre i omnen.
  • hatar og bli kjent med nye folk. Fordi dei er nye folk.
  • knekk fingrar. Mine eigne, vel og merke.
  • eig ikkje økonomisk sans.
  • er ikkje snill.
  • er ikkje ryddig.
  • likar og brette klede.
  • kjøp mykje unødvendig.
  • høyrer mykje på radio, helst p3.
  • har ikkje motivasjon til å trene, men det gjer ikkje noko, eg gidd ikkje prøva og få det heller.
  • et ikkje epler eller pærer.
  • likar ikkje cola, pepsi, andre formar enn den normale fanta´en.
  • har eit kne som plutseleg vert smertefullt.
  • har lagt all min kjærleik på Kaizers Orchestra.
  • bannar altfor mykje.
  • har eit spennande temperament.
  • er meir glad i vennane mine enn eg gjer utrykk for.
  • var kjempesmart i 8.klasse, no er eg dum.
  • set pris på kjekke mannfolk
  • ser overraskande lite film og sjokkerande mykje tv.

Herregud, eg er sjokka over kor mykje eg eigentleg legg ut på nettet om meg sjølv. Denne bloggen vert farleg om eg får meg jobb, vil eg tru. No vil eg veta ein ting om deg. Bring it on!

4 thoughts on “Eg

Legg att eit svar

