Guess what..


God kveld, folkens. Gjett om eg skal vera positiv eller negativ i dette innlegget. Hah, du tok feil. Eg har veldigveldig vondt i ryggen, høgre kne, venstre ankel og mitt vakre hovud. Neste tysdag skal eg på Haukeland på eit eller anna hjarte-stuff. Etterpå skal eg til tanta til mor mi, og prøve ut diverse ting. Og jaaa, eg har framleis eit håp om at hovudet mitt skal slutte og vera imot meg, heila tida. Eg trur faktisk eg er på mitt tredja år med tensjonshodpine no. Eller andre, uansett. Eg har vondt i ryggen, grunna ein idiot.

Eg trur faktisk at eg skal på folkehøgskule til neste år, men eg veit ikkje kva skule eg skal velgje. For vanleg skule blir det ikkje snakk om, nettstudiar hadde aldri funka og jobbing er eit kapittel for seg sjølv. Årh, eg har eigentleg ikkje lyst å klaga over ting, fordi det er så mange andre so slit meiur enn meg, på alle måtar. Nei, no skal eg sjå Farmen, fordi eg er kul.

8 thoughts on “Guess what..

  1. Folkehøgskole høres jo kjempegøy ut, men er det ikke sånn at man må søke innen 1 mars for det? Ihvertfall hvis du skal gå på folkehøgskole høsten ’10 da 🙂

  2. Litt klaging skader oss ikke 😀
    Jeg tror folkehøgskole er et godt valg. Jeg har aldri hørt noen si annet enn at det var det beste året i deres liv.

Legg att eit svar

