Mikromarc 2 Websøk


15.mars. 19.57

Eg sit i senga. Hotel Cæsar har eg akkurat sett på. Ventar i spenning på Farmen. Har utruleg vondt i hovudet. Drikk vatn.

15.mars 20.04

No er Farmen begynt, og eg syntes det er moro. Spesielt når Bente har reist heim, og Tone Gudrun er att. Nei, ho er teit. Oi, no fekk eg akkurat veta at eg skal opp før klokka er sju. Skal nok til Bergen ja, det blir moro. Så eg trur eg skal leggje meg etter Farmen.

15.mars 20.09

Idag har eg vore i Norheimsund, på ein liten visitt til Andrea som var på jobb. Etter det reiste eg rett opp til Wenche Helen, for å spele eit par rundar Buzz, som eg tapte i. Eg er overraskande dårleg. Så reiste eg heim for å ete kjøtdeig og spaghetti, før eg reiste ned på hotellet å bada saman med to søte jenter. Så no er eg trøytt, og det blir tidlegtidleg seng.

15.mars 20.14

Eg skal forresten byrje på sjukehus-dietten i næraste framtid. Det blir interessant. Mon tru om eg går ned 7 kilo på ei veke? No, Farmen.

Hahahahaha. Eg er ganske tragisk om eg skal få sei det sjølv, så dykk skal sleppe og skrive det. Og dette bilete er gamalt.

One thought on “Mikromarc 2 Websøk

Legg att eit svar

