Kontroversielt?


Måndag var eg i Øystese Barnehage på ein slags utplassering, det var faktisk utruleg kjekt. Men tysdag, då eg óg skulle vera på utplassering, var eg jo då sjølvsagt sjuk. Ein skalle som sa takk for seg og tett opp til anklane. MEN, etter påsken blir mest sannsynleg barnehagen att, og eg gler meg. Då er jo våren endå nærare, om ikkje her, og då kryssar eg fingrane og håpar på skinande sol! Elles har me hatt besøk av mitt syskjenbarn og hennar son, og det er veldig kjekt. Idag var faktisk eg og mine flotte støttekontakt på tur, me køyrte kjerra! Det var morosamt, sjølv om det regna og me fekk hestehår i fjeset. Ja, det er faktisk praktisk og kult med støttekontakt. Ho får pengar for å vera med meg, og me er liksom «best budds», så ho kan ikkje unngå å vera rundt meg. Ihvertfall ikkje når me er naboar og ho må ha ein plass å vaske dei skitne kleda sine.

Eg har endeleg funnet ut kva land min framtidige ektemann skal kome frå. Irland. Eller, republikken Irland. Kanskje ektemenn.

Those irish guysOm to veker blir eg sytten, unødvendig tal. Eg gledar meg SÅÅ mykje til eg blir atten. Då skal eg kjøpe meg ØL. Eg skal tilogmed drikke desse ølene mine. Eg forventar gratulasjonar i tital og ei kake frå deg moOor. No er det jo straks påskeferie, og det gler eg meg veldig til, eg er skikkeleg sleten etter mykje skule og slit. Eg er så seriøs og smart eg, difor –> god forbanna natt.

3 thoughts on “Kontroversielt?

  1. siljeolsen seier:

    Du er ikke den eneste som gleder seg til å bli atten. Jeg kan nesten ikke vente… Jeg gleder meg til påskeferien starter også, fordi nå er jeg så utrolig lei av skolen. God ferie!

Legg att eit svar

