Twitter.com/halvfull


Min broder, Victor, i desember i fjor ein gong. Sjå kor teit han ser ut då!

Herregud (ja, eg brukar framleis herregud, alle seier det er så teit å sei oh my g, så då held eg meg til herregud.) Meg og min betre halvdel før ein runde med radiobingo, me fann ut at det var rått med ansiktsmaling.

Ei halv Evelyn og ei heil Anne-Cecilie. For nokre venar eg har, eller kva? Nok ein bingokveld, vil eg tru.

Eg mislikar at WordPress ikkje har greidd å oversett alt på sjølve wordpress.com. Det er irriterande når det står Enter title here eine plassen, og Direktelenkje ein annan stad. Og nei, eg ergar meg ikkje over småting. Nærare tvert imot, dette er viktig.

Legg att eit svar

