nokon sa du hadde fått ein ny ven, elskar ho deg meir enn eg gjer?


Rommet mitt ser ut som eit bomba bordell, men eg kunne ikkje brydd meg mindre. Idag har eg bada, saman med verdas beste jente. For hennar del var det årets fyrste bad. Eg har bada minst 43 gongar i år. Dagen idag har vore ganske fin, den byrja med at eg opna augo, drog opp persiennene og sendte melding til verdas beste venninne og skreiv: Laupsa? Medan eg venta på svar åt eg frukost og gjorde ting eg ikkje hugsar no. Eg avtalte med mitt syskjenborn at ho skulle møte oss på Laupsa og der var me til langt ut på ettermiddagen. Me bada, og eg syntes det var kjempedigg. Det var nesten heilt tomt for folk, og det var så avslappande, sjølv om eg eigentleg ikkje har tolmod til å liggje i ro og sole meg. Eg og verdens beste fann ut at ho skulle vera med meg til Oslo i neste veke. Då skal me vera frivillige på Miniøya, ein festival for ungar. Då får eg tilbragt endå meir tid med ho, for til hausten reisar jo eg på folkehøgskule, og i haustferien skal ho til Ungarn. Ja, eg veit.. Men då skal me kose oss gløgg i hjæl i hovudstaden!

Og hellemåne, eg er blitt brun. NIGGAHMOTHAFUCKER!

Så er det meg og ho verdas beste då. Gjett kor mange år eg har kjent ho då? Eg er sytten år, og ho vert sytten om ca. 44 dagar.

I går drakk eg alkohol, og for ein seig kveld det vart. Om dykk lurte. Om nokon har ein tennisball liggjande, gje ein lyd.

One thought on “nokon sa du hadde fått ein ny ven, elskar ho deg meir enn eg gjer?

Legg att eit svar

