Jadå, eg let dykk få veta kva eg driv med.


Morgenens nedtur:
At eg nok ein gong må innsjå at rommet må ryddast, og kanskje rydda det.
Utenfor mitt vindu:
Står alt ganske stille. Ein bil køyrte akkurat forbi, ein sval bris gjer at fingrane mine frys litt sidan vindauga er ope. Fuglane kvitra før idag, men no er dei stille.
På mitt fjernsyn:
Er det pause i fotballkampen mellom Hellas – Argentina.
Jeg vil gjerne høre:
Ein kjekkas si stemma. Men aller helst vil eg høyre at Steven Gerrard seier til meg, på skikkeleg Liverpool-aksent: I really want you right know.

Jeg har på meg:
Sokkar, støttebandasje på kneet, truse, bh, singlet og genser.
I dag skal jeg:
Sjå ferdig fotballkampen, ete kvelds og leggje meg.
Men jeg vil heller:
Vera med ein kjekkas, å sjå fotball med han.
I min vinduskarm:
Er det heilt forbaska tomt.
I helgen skal jeg:
Til Oslo med verdas beste. Vera frivillig på Miniøya, ein festival for ungar.
Morgenens lykke:
Få ein melding frå ein kjekk ein.
Dette bildet har dere aldri sett før:


Legg att eit svar

