Eg ergar meg så absolutt ikkje.


Faenfaenfaen. England er ute av VM etter eit tap mot Tyskland. Såg ut som laget dabba totalt av då dei ikkje fekk målet frå Lampard godkjent. Alle såg at ballen var inne! Drittdommar! Hellemåne, blei noko irritert av Fabio Capello, grunna måten han sat opp laget. Eg ville nok sett da opp betre, med hjelp frå ein kompis(du veit kven du er.) Eg vil ikkje at England skal heim frå Sør-Afrika. Då får eg jo ikkje sjangse til å sjå Steven Gerrard på tv2 eller viasat 4. Eg kjem nok til å grine meg sjølv i søvne i natt. MEN, på tysdag skal Spania og Fernando Torres spela mot Portugal, og då håpar eg Torres faktisk får spele i 90 minutt, og ikkje bli bytta ut før pause. (Ok, han vart skada. Men håpar faen meg han er klar til tysdag. For eg vil sjå eit mål frå Fernando.) Eg håpar jo sjølvsagt at Spania VINN kampen óg! Elsk på meg. Eg fortel om turen til Oslo ein anna dag. Enn så lenge, skal eg sove.

Legg att eit svar

