8-delsfinalane.


Men dra til helvete. Åttendelsfinalane byrja på laurdag med Uruguay – Frankrike. Uruguay vann 1-0 og Frankrike rauk overraskande ut. Så spelte USA-Ghana, der Ghana stakk av med sigeren 2-1. På sundag skjedde det, England rauk ut. Med eit 4-1 tap over Tyskland. Argentina spelte mot Mexico sundagskveld, og Argentina kom seg vidare med 3-1 siger. I dag spelte Nederland mot Slovakia og vann 2-1. No byrjar straks Brasil-Chile, og det blir ein spanande kamp!

One thought on “8-delsfinalane.

  1. Hadde jeg fulgt med på fotball, skulle jeg kommentert ang. det… Men det gjør jeg ikke!
    Meen, jeg liker bloggen din 😀 Du skriver nynorsk, å får det til uten skrive feil, å det liker jeg 🙂 Du har gode meininger, å det gjør bloggen bra:)

    Hilsen Zandra Augestad 😀

Legg att eit svar

