Sumartider, heyhey, sumartider.


Ni “Kva”:

1. Kva var det første du tenkte på når du vakna?: ”eg klør så inni helveteeee!!! JÆVLA MYGGSTIKK”
2. Kva gjorde du i går kveld?: ikkje ein drit, om eg hugsar rett.
3. Kva er den viktigaste delen i livet ditt?: Dårleg skriving og bra musikk. Gode vener og snill familie.
4. Kva skulle du eigentleg gjort no?: Det veit eg ikkje, for no gjer eg berre dette.
5. Kva var det siste du grein over?: Lura litt på om eg grein litt når eg nesten klødde meg til blods i natt.
6. Kva får deg alltid i betre humør når du er lei deg?: Dårlege vitsar.
7. Kva er den viktigaste tingen du ser etter hos vener?: Stillhet. Om ein ikkje kan vera stille saman med nokon funkar det ikkje. – Ja, det same som hjarteskribler.wordpress.com
8. Kva er du bekymra for?: At eg skal havne på sjukehus att. Eller, det er eg vel mest redd for. Eg er bekymra for at eg ikkje oppnår noko i livet. Jiiiis, patetisk skrive.
9. Kva ser du mest fram til denne veka?: At eg skal framleis vera på Brensholmen å ha ferie.

Ni “Har du nokon gang”:

1. Har du nokon gong likt nokon som hadde kjæreste?: Gode tider.
2. Har du nokon gong fått hjarta ditt knust? Sjølvsagt.
4. Har du nokon gong vore i eit anna land?: Sí.
5. Har du nokon gong gjort noko dumt?: Ja. Men det er ein dårleg historie når eg ikkje traff han eg kasta øksa etter.
6. Har du nokon gong blitt baksnakka av ein venn?: Jepp, baksnakka og framsnakka.
7. Har du nokon gong hatt purken etter deg?: Ja, det er litt av eit kick å sitje bakpå ein scooter/moped med ein purk etter seg. VILT!
8. Har du nokon gong holdt på med/vært sammen med nokon som var yngre enn deg?: Nei.
9. Har du nokon gong lest ei heil bok på ein dag?: Ja.

Åtte “Kven”:

1. Kven var den siste personen du såg?: Eg sit faen meg i eit rom med fleire personar. Slekt.
2. Kven var den siste personen du kyssa?: Eg driv ikkje med sånt.
3. Kven var den siste sms til?: Min far.
4. Kven var den siste personen som ringte deg? Min far.
5. Kven var din første forelskelse? Det var vel ein løk i klassen min på barneskulen som neppe les dette.
6. Kven var den siste personen som sendte sms til deg?: Min far.
7. Kven var den siste personen som freaka deg ut?: Tom Cruise. Såg film med han i i går, creepy guy.
8. Kven gav du klem til sist?: Guro, seffer´n.

Sju “Kortid”:

1. Kortid dusja du sist?: I går. Nei, i forigårs. Dusjing er megastress.
2. Kortid såg du mora di sist? Onsdag.
3. Og din far?: Torsdag.
4. Kortid pynta du deg sist?: Lenge sidan.
5. Kortid grein du sist?: Gidd ikkje svare på same spørsmål to gongar.
6. Kortid gjekk du sist på kino, og kven med?: I går. Med fire personar som dykk ikkje treng å veta namnet på.
7. Kortid høyrde du på musikk sist?: Sikkert i går. WAKA WAKA. Einaste eg gidd å høyre på.

Seks “Kvar”:

1. Kvar bur dine næraste vener?: Nærme meg. Snart langt vekke.
2. Kvar drog du sist med bilen?: Inn i byen. TROMSØ!
3. Kvar hang du sist?: Hang? Eg heng berre i sofaen eg.
4. Kvar går du på skule?: Snart på Nordmøre folkehøgskule.
5. Kvar likar du best å vera?: Heime. Eller ute. På altanen heime. Spesielt når det lynar og tordnar.
6. Kvar sov du i natt?: På rommet til Guro. På ei gjesteseng.

To “Random”:

1. Likar du nokon no?: Nei. Eg tør ikkje.
2. Likar han deg og?: Nei. Tydlegvis ikkje.

Eg har fått meg ein ny ven. Han heiter Fernando Torres.

Legg att eit svar

