Spør meg dumt.


1. Hadde du kysset den siste du kysset, igjen? Nei.
2. Hvem var den siste som sa at han/hun var glad i deg? Mi bestevenninna.
3. Den siste restauranten du var på? Hehehe, kroa?
4. Hvem var den siste du snakket med på telefonen? Brutter´n.
5. Har du noen gang farget håret? Niet.
6. Har du på deg et smykke? Faktisk ikkje……
7. Hvem skulle du ønske du kunne ordne opp med? Oi! INGEN.
8. Hvem kan alltid få deg til å føle deg bedre? Når nokon seier at eg skriv bra. Då rødmar eg og ser rundt meg om det er nokon som ser meg, sjølv om eg veit at eg sit heilt åleine.
9. Har du fortsatt bilder av deg og din eks? Eg har ikkje, men det finst bileter av oss, ja.
10. Blir neste helg bra? Det håpar eg verkeleg.
11. Hvem gav deg en klem sist? Eg likar ikkje å klemme, for faen.


12. Har du noengang gått i det motsatte kjønns klær? Ja, hehehehe, han får den ikkje att heller.
13.
Har noen spredt et dårlig rykte om deg? Sjølvsagt, livet mitt er så lite spennande så dei finn på løgnar for å gjere det interessant.
14.
Se bak deg, hva ser du? Ein kvit vegg.
15.
Hva vil du kalle din framtidige datter? Teacher, leave those kids alone.
17.
Hvor lenge var du oppe i går, og hvorfor? 23.56. For då hadde eg vore vaken i nesten 10 timar eller noko. Og då var eg dautrøytt.
18.
Hva er forholdet til den siste personen du sendte melding til? Mammaaaa.
19.
Har du noen gang kysset noen som har et navn som begynner på S? Sí.
20.
Har du vært i lag med noen lengre enn et år? Ja, nesten TOOO år saman med ein snill gutt.
21.
Har du noen gang vært så glad i noen at det gjorde vondt? Jau, ouch.
22.
Er du lykkeligst i et forhold eller som singel? Veit ikkje.
23.
Hater du den siste jenta du snakket med? Nei, det gjer eg så aldeles ikkje.
25.
Savner du noen? Jaaa. Eg er på ferie, eg saknar mange heima.
26.
Hva sier din åttende melding, og hvem var den fra? Ein skrytemelding frå ho mor om kor fint vêr det er heime og kor kjekt det er at syskjenbornet mitt er på besøk. FML, liksom.
27.
Hva hører du på? Vilde som står på kjøkenet og miksar milkshake til oss medan ho syng.
28.
Er det et sted du vil besøke? Dublin og Liverpool.
29. Liker du vinteren? Neeeei.
30.
Angrer du på noe? Ja..
31. Planer i dag? Eg har vore ein tur på Sommergøy og no skal eg drikke milkshake, så skal eg ete kvelds, så skal eg drikke smooothie og så skal eg ete godteri og sjå film!

32. Er du i et forhold syv dager fra nå? Mest sannsynleg ikkje.
33.
Hva gjør du i morgen? Eg skal sikkert pakke litt, sidan eg skal heim på måndag.
34.
Hvem kommer du ikke overens med? Dei altfor smarte, dei altfor dumme, dei som skal vera så vaksne, dei som er for kule. +++++ Folk sug.
35.
Hva er planen for neste helg? Dåååå skal eg kose meg. Spørst veldig på vêret eigentleg.

Legg att eit svar

