Mange bokstavar, mange ord, mange setningar og eit bilete.


Ok. No sit eg i hjørna av senga mi og ser på Sex og Singelliv. Eg bør helst ikkje skrive dette på bloggen min, men eg følar meg SVIKTA av ALLE mine vener! FUCK MY LIFE. Eg gledar meg berre meir og meir til å kome meg vekk på skule. Einaste eg gruar meg til, er eigentleg pakkinga. For den er dømt til å gå til helvete. Eg elskar Twitter. Og eg skulle verkeleg ha visst namnet til Pastor Sprut. Og eg vert sur fordi eg ikkje har ladar til kamera sånn at eg kan ta bileter av meg sjølv. For eg er eigentleg veldig fin og eg syntes det er ein skam at eg ikkje får vist det på bloggen min. Eg har faen meg ikkje trekk på dyna mi, og det sug. Hahaha, forresten. No har eg store planar om å drikke opp mjølka kun fordi eg ikkje gidd å gå inn på kjøkenet med den. Og det har eg akkurat gjort no. Hellemåne, såg liksom the curious case of benjamin button for andre gong i går. Er litt fascinert. ELLER FORELSKA I BRAD PITT. Må vera det fyrsta, for han blir ikkje kjekk før på slutten. Jaaa, legen i morgon ja. Det blir knall. Då skal me vel prate om alle moglege ting. Få heftige reseptar på saftig, digg medisin. Ååja, i går fekk eg litt massasje sant, og då sa ho at ho aldri hadde kjent ein så stiv nakke før. Jaha, tenkte eg då. LIKE I DIDN´T KNEW THAT! Så har eg då ellers ikkje hatt så ekstrem matlyst. Kjekke greier. Vera svolten dritlenge og ingenting fristar. Jaaa, godt eg har (hadde) øl då. Neidå, har framleis éi att. Fy faen, eg har seriøst store planar om å flytte til England, Liverpool. Og å kjøpe eit par sesongar med Little Brittain. Ja, eg har forresten forandra litt på utsjånaden på bloggen. Om du ikkje merka det. Nye gardiner har eg óg fått, men det reknar eg med du visste. (Dei er ikkje nye, eg hadde dei på Melstveit før. Men eg tenkte at sidan eg aldri brukte det rommet, men mi syster sitt, så kunne eg ta dei ned her så eg fekk sett dei oftare. For eg syntes dei eg skikkeleg fine.

One thought on “Mange bokstavar, mange ord, mange setningar og eit bilete.

  1. Huff, det er ikke morsomt å føle seg sviktet av vennene sine. Det føler man kanskje alle inn i mellom.

    Forresten har bloggen din blitt kjempefin.

Legg att eit svar

