Endå meir?


Reknar med det er score på high level når eg sit i daglegstova og bloggar. Det sit fem gutar her, og fire andre jenter. Den eine guten er så jævla tragisk at eg ikkje veit kvar eg skal byrje. Blir rett og slett kvalm. Men dei snille og kjekke trønderane veg opp imot han. Uansett, ny veka, nye moglegheiter. Kneet mitt er vondare enn vondast, og eg gjer alt eg kan for å ikkje klage for mykje. Eg har det rett og slett fantastisk her oppe. Dagane går framleis litt treigt, akkurat som praktikanten sa. Men, dei går berre fortare og før me veit ordet av det er me i mai og skulen er ferdig. Det er to praktikantar her, to digge gutar. Det er ganske ok, om eg skal seia det sjølv. Dess meir eg skriv om nofo, dess reddare vert eg for at nokon på skulen skal finne ut om bloggen. For det vert berre jævla merkeleg. Det er omtrent åtti elevar her, og det vert merkeleg om nokon finn denne bloggen. Rart I said, rart. Eg kan for eksempel ikkje seia at eg sat mellom dei to diggaste gutane under middagen idag. Det gjorde meg ikkje noko, for å seia det sånn. I timane i journalistikk tek me foreløpig kun bileter. Det er altfor keisamt og eg gler meg til me skal byrje og skrive. Då vert me berre fem, trur eg, i klassen. Då slepp eg heldigvis dei mest irriterande personane på heile skulen. Anyways..

Ok, eg har ingenting å sei.

Legg att eit svar

