Sakn.


No som eg har fått med meg at det er fleire folk på nofo som har funnet ut at eg har blogg, så høver det seg vel ikkje med mange ord og endå fleire setningar om kor kjekke gutar det er der. Eg drit eigentleg i kva som høver seg, og kva som ikkje høver seg, for eg får sumarfuglar i magen når eg anten ser eller tenkjer på dei kjekke gutane. Når eg sit i senga mi i Øystese, vil eg helst tilbake på Nordmøre. Eg vil helst liggje på sofaen i daglegstova og ta plassen til minst tre andre. Eg vil sitje og strikke medan eg høyrer på folk som ler av Marius når han leikar trønder. Men eg finn fort ut at eg ikkje kan strikke medan Marius held på, for eg bryt jo ut i latter og endar opp på golvet fordi eg ikkje greide å sitja i ro i sofaen. For Bjarne Betjent aka Marius er ein genial person.

Men, som sant skal seiast, så saknar eg folket masse.

One thought on “Sakn.

Legg att eit svar

