Om du lurte på kor mange månadar eg har bretta ut livet mitt på nettet, så er det tjuesju. Tjuefuckingssju. Tenk kor mykje informasjon om meg som alle moglege ukjente jævlar har då. Men, her ligg eg då. I den nye, gamle strikkejakka mi, den nye tskjorta mi, den vetle shortsen min og tøflar. Under eit teppe og ei dyna. På ein jævla sofa. Framføre ein tv. Sjokolade har eg óg. Så forbanna sunn eg blir når eg er sjuk. Ein blir faktisk sjuk av å tusle i Bergen by i mange timar, av å sitje på ein restaurant med sine medelevar å ete nachos og drikke vatn. Av å sjå ut vindauga på mange mennesker som traskar på veg heim i snøstormen. Ein blir ganske sjuk av å gå i nesten sju timar med våte sko ute i våt snjo. Eg prisar meg lukkeleg for at far min sa at det var lurt å ta seg ein dusj for å få varmen i seg før eg la meg. For eg sat i senga mi eg, når han la seg, med bjørnefitta og skjerf på meg. La meg ein halvtime ut i tjueandre oktober to tusen og ti. Det var gudd. Om ein ser vekk ifrå at eg var blitt sjuk. I går var det snakk om ein slekeins flystreik, men det vart det heldigvis ikkje noko av.

Hahahahhahahahahahahahahahaaaa, las nettopp at eg hadde skrevet eit likt innlegg før idag. Skrivekløe til tusen og ein hjerne som ikkje heng heilt med. Flaaaut. Men, nye bileter. Fy faen, flaut.

One thought on “

Legg att eit svar

