Du er god for halsen, bitsj.


Dei kule på nofo har funnet bloggen min, flott! I går var eg i Bergen med nokre søtingar frå nofo, og helvete det var snø. Så jævlig med snø! Eg prisa meg lukkeleg for at eg hadde bjørnefitta mi med meg. Men, bjørnefitte, skjerf og vottar var ikkje nok for at eg skulle unngå å bli sjuk. No ligg eg strak på sofaen og syntes ekstremt synd på meg sjølv. Så no trøyster eg meg med kakao, doc, snytepapir og spotify. I går kveld var eg så jævla kald at eg trudde eg skulle dævve. Men så tok eg meg ein dusj, så dævva eg heller varm i senga. I kveld var planane eigentleg å bli møkings, men så kom snøen, og då er det berre stress å vera møkings. Så blei eg sjuk, så då hadde eg plutseleg to ting som stritta imot meg. Forresten, forresten, forresten! I går kjøpte meg meg ein magisk pinne! (Eg prøvde å finne eit bilete av ein magisk pinne på google, men eg fekk berre opp bilete av sokkar. Men vent, eg skal finne eit der eg posar med den. Deeer ja!) Den var så grønn og fin og magisk og sexy og konge. Eg mista den. Eller, eg gløymte den på Vero Moda. No er det nok nokre tilsette på Vero Moda som kosar seg med den, ja! BITSJES. Men, om nokon finn ein sånn pinne på ein eller annan leikebutikk eller kostymebutikk, kan de kjøpe ein sånn til meg då? Den eg kjøpte kosta berre 29 kroner. Då hadde eg vore evig takknemleg.

Sjuk ja. Så no skal eg berre ligge på sofaen å syntes kraftig synd på meg sjølv resten av dagen. Eller resten av ferien. Tenk om ikkje flyet mitt på mandags morgon ikkje går grunna masse snø då!!! DÅ blir eg deppis, då. Lol, har de forresten høyrt spotify-reklamen der ein dude ringar til 1881 og spør om eit glas er halvtomt eller halvfullt? Dårlegaste reklamen ever. Det er sjølvsagt halvfullt. Alt er halvfullt. Du er halvfull. Mor di er halvfull.

 

2 thoughts on “Du er god for halsen, bitsj.

  1. mari seier:

    EG HAR SÅNN TRYLLESTAV!!!!! DEN HAR BLÅTT MAGISK VATN INNI SEG, Å NÅR DU RISTAR KJEM DA GLITTER OG PYNT INNI VATNET. AWESUME

Legg att eit svar

