Tørt brød.


Faen, det nærmar seg jol. Det er allereie jol i fylgje.. tja, alle? Å SKYT MEG I MAGESEKKJEN DIN JÆVLA SAUKUK! Eg har ikkje ferie-kjensla på plass. For eg tenkte eg skulle sove lenge i morgon, skjønar du. Men, så kom far min inn i stad å spurte om eg kunne kjøpe eit par julepakkar for han. Og det må eg få gjort før eg får besøk av småjentene i morgon. Dvs før tolvhundre. Då må eg stå opp rundt tusenogtredve. Åhoy, stress.

Men om eg legg meg omtrent no, så går jo det fint. Men det gidd eg jo sjølvsagt ikkje. Litt oneliners frå RRs oneliner-app, til dykk.

  • -Har du høyrt om han som trudde han pakka ryggsekken, og vakna opp med halve dyna i ræve?
  • -Ka sa da eine brødet til det andre når det skulle slå opp? Det er ikke meg, det er deig.
  • – Lurar på kva ein ingeniør?
  • – Geilo, men Lofoten?
  • – Kirsebæret ble tatt på fersken under en aprikos. Men siden den var på druen, banan alle om å passe sine egne meloner. Etter pæren gikk, ble det mørkt, og i forvirringen tok anansen appelsin og ikke sin egen. Eple ble surt, og annanasen sa: skal du si ifrå til moreller?
  • Hvilken religion er den kaldeste? Hindu, for det rimer på vindu og når det rimer på vinduet så er det kaldt.
  • En dag mistet panteren en flaske, men det gjorde ikkje noe for elefanten.
  • Snekkeren røyka hasj på taket og ble takstein.
  • Hvorfor kan ikke jesus spise peanøtter? Han har hull i hendene.

Ok, god natt.

One thought on “Tørt brød.

Legg att eit svar

