Borte fantastisk, men heime definitivt best!


Eg skal så jævlig ikkje skrive om jul. Eg likar jul, for all del, men alle skriv om jul. Difor skal eg skrive om MEDISIN og SJOKOLADE. Eg følar at det har vore mangel på det i det siste. Men fyrst. Sidan eg har fått meg HTC Desire, så har det blitt lite blogging, og meir kvitring. Twitter gjer at eg følar at eg blir lagt merke til. No i dag har eg hatt besøk av Frida, Solveig og Mari. TO SEKUNDER, så skal eg sjå om eg finn nokre bileter frå idag. Medan me venter, så kan eg røpe at det har vorte ete mykje chips og sjokolade idag. Det gjer godt i sjela. Eg må jo ha juleformen klar til skulestart i januar.

 

EG ELSKAR Å VASKE GOLV! Jammen, sjå kor reint det blei då.

Legg att eit svar

