Hjarteskribler skulle bryne seg på ei utfordring, så eg tenkte at eg óg skulle gjere det sidan eg er jævlig lei av å skrive om jula. Difor, min presang til dykk. Eg berre endrar litt på den, eg.

 

Fortell om forholdet du er i eller om singeltilværelsen Hehe. Dessverre ingenting nytt.

Hvor vil du være om 10 år? Då er eg snart 28 år.. og då håpar eg på at eg har eit par ungar, ei fin utdanning, mykje i lån og ein fin sambuar(eventuelt ektemann)

Ditt syn på narkotika og alkohol Mitt syn? Narkotika er fælt, eg hatar det. Alkohol er moro i moderate mengder. (Når ein ikkje døyr og sånn.

Ditt syn på religion Eg er ateist, men eg respekterar andres syn.

En del av livet ditt du ikke savner 2008, sjukehustida

Skriv 30 (u)interessante fakta om deg selv 1. eg tok ikkje hol i øyrene før februar 2010 2. eg elskar rommet mitt. 3. eg elskar å gå på folkehøgskule 4. eg likar ikkje cola 5. eg er ein lat person som kun gjer ting som eg vert tvungen til 6. eg syntes det er keisamt å ta bileter av ting, folk og hendingar er meir av mi interessa 7. eg har dobbelhaka 😦 8. eg har størrelse 40 i sko 9. eg er lite kreativ. Og når eg vert tvungen til å lage noko, så vert det forferdeleg stygt 10. eg har htc desire, og eg diggar den 11. eg har alltid mange faner oppe på ein gong 12. eg likar å sjå på hvilket liv 13. og nytt på nytt og løvebakken 13. eg hatar harald eia og bård tufte johansen. mest fordi dei lagar humor av mobbing 14. eg lyg, eg lyg forferdeleg mykje 15. eg er glad eg er ferdig med sjukehustida 16.
Stjernetegnet ditt og om det passer personligheten din eg er ein vær. og det som kjenneteiknar ein vær
En tid når du var tilfreds med livet ditt hm, før eg havna på sjukehus hadde eg det ganske ok. men, eg trur eg er ganske tilfreds no óg, faktisk.
Hvordan du håper fremtiden vil være eg vonar verkeleg at framtida mi vert spanande, interessant og roleg

Diskuter din første kjærlighet og ditt første kyss Min fyrste verkelege kjærleik var vel ein eg møtte då eg var tretten, og det varte i eit par år. det var ei fin tid. Men mitt fyrste kyss, hugsar eg diverre ikkje.
Sett iPoden/iTunes på shuffle og skriv ned de 10 første sangene det får bli på spotify, så det er veldig random. 1. year 3000-busted 2. lordy lordy- the distillers 3. sitter på en bombe-jokke 4. stop-sam brown 5. prosessen-kaizers orchestra 6. medisin og psykiatri-kaizers orchestra 7. love the way you lie-rihanna f.eminem 8. inside of you-infant sorrow 9. konfliktsky – jaa9 og onklp f.maria mena 10. måndagsbarn-veronica maggio
Beskriv dagen i punkter vaknar, stellar meg, et frukost, morgonsamling, så er det anten journalistikk, vask eller trim. så er det dugurd(lunsj), så er det enten valgfag eller journalistikk, så middag, fri/eventuelt valgfag, så kveldsmat og så fri.
Et sted du vil flytte til eller besøke irland. liverpool. australia. trondheim


Dine favorittblogger sjekk lenkjer
Ditt syn på populærmusikk verken bra eller dårleg. neidå, eg likar sånn musikk i moderate mengder må eg ærleg innrømme.

Høydepunkter og nedturer det siste året januar-juni var eigentleg berre fæl med hard skule. så venta det ein bra sumar med mykje moro. Etter sumaren var det NOFO og alt vart bra.
Hva tror du på? Ikkje gud, om det var det du lurte på.
Fortell om familien din Verdas beste familie. Eg har ei flott mor som betyr mykje for meg og som har vore der for meg i vanskeleg stunder, og i gode tider. Ein far som eg har lært utruleg mykje av, og som har oppdratt meg med fantastisk musikk og tatt meg med på konsertar som har forandra livet mitt. Ei storebror som passar godt på meg og som eg er veldig, veldig stolt av. Ei storesyster som betyr alt for meg. Ei som får meg til å verkeleg setje pris på livet, ei som hjalp meg meir enn alle andre då eg låg på sjukehus. Pluss ein vetlebror som er veldig smart og kjekk å ha. Ein som har lært av oss tre andre, så han ikkje gjer dei same feila som me gjorde. Ein som er høgare enn meg og som lett bankar meg…

Hvor viktig synes du at utdanning er? Viktig. Ein treng kunnskap innanfor dei fleste fagområde, og eg syntes ikkje at folk skal bryne seg på yrker dei ikkje har erfaring eller kunnskap om.
En av favoritt tv-seriene dine Hvilket liv!
Hvordan har du forandret deg de to siste årene? Oi, frå dum til dummare? Nei. Eg har vorte meir voksnare og tjukkare. Eg har øydelagt kroppen min totalt, på alle moglege områder eigentleg. Eg har óg lært av alle mine idiotiske feil.

Favorittfilmen din og hva den handler om Hah, det må bli Napoleon Dynamite. Genial film om ein dude med krøller som skal be ei jente på ball.

Hva slags mennesker tiltrekkes du av? Rare folk. Folk med bra kropp og fæl personlegheit. Trøndera og idiotar. Gamlingar og kriminelle. Neidå.
Et problem du har eg har problem med at eg har epilepsi. eg ventar berre på den dagen eg havnar på sjukehus pga piller miksa med alkohol. hehehe

Noe du savner atm, sumar. det er masse snjo ute.

Mål for de neste 30 dagene ha ei fin romjul, kome meg trygt tilbake på skulen, nyte tida utan teakwondo på skulen, rekke timen eg har på rosenborgklinikken

Oppturer og nedturer den siste måneden +DET ER JUL. Den unge fleksnes på tvnorge. Julekos på skulen. – flyet var forsinka når me skulle heim. eg har brukt opp pengane eg skal betale skulen med.

 

Legg att eit svar

