KEISAMT!


1. Hadde du kysset den siste du kysset, igjen? Ja, lett.
2. Hvem var den siste som sa at han/hun var glad i deg? Mor  mi.
3. Den siste restauranten du var på? Hahah, kantina på sjukehuset!!!
4. Hvem var den siste du snakket med på telefonen? Anders, som fortalte om ein slåsskamp. Og trøsta meg sidan eg har havna på sjukehus.
5. Har du noen gang farget håret? Jepp, fyrste gong for ein månad sidan. Spesielt. Men kult.
6. Har du på deg et smykke? Nei, for eg har så mange andre ledningar på kroppen at det berre vert i vegen.
7. Hvem skulle du ønske du kunne ordne opp med? Ein duuuude vel. Ellers har eg det bra.
8. Hvem kan alltid få deg til å føle deg bedre? Mine kompisar. Og venninner. Og familien. Spesielt Luis.
9. Har du fortsatt bilder av deg og din eks? Eg har ikkje. Men dei finst.
10. Blir neste helg bra? Om eg er ute av sjukehus og tilbake på NOFO, jaaa!
11. Hvem gav deg en klem sist? Min mooor.

12. Har du noengang gått i det motsatte kjønns klær? Ja, jeg liker å være litt bad boy i blant 13. Har noen spredt et dårlig rykte om deg? Ja, seff. Eg er ein spanande person å prate om.

14. Se bak deg, hva ser du? Alt mulig utstyr som høyrer til på eit sjukehusrom.
15. Hva vil du kalle din framtidige datter? MINIINGRID!!!!
17. Hvor lenge var du oppe i går, og hvorfor? Ikkje lenge. Eg ligg no på sjukehus, særs lite å gjere på.
18. Hva er forholdet til den siste personen du sendte melding til? Medelev og god venninne på NOFO 😀 Får besøk av ho i morgon, vert koooz!
19. Har du noen gang kysset noen som har et navn som begynner på S? Ja.
20. Har du vært i lag med noen lengre enn et år? Ja.
21. Har du noen gang vært så glad i noen at det gjorde vondt? Ja.
22. Er du lykkeligst i et forhold eller som singel? Om det er i eit bra forhold, så er det då eg er gladast.
23. Hater du den siste jenta du snakket med? Wtf, nei.
25. Savner du noen? Om eg gjere! Eg saknar altfor mange!


26. Hva sier din åttende melding, og hvem var den fra? «Naw, har sotte på lægevakta i 2 og en halv time no, ska skaff stivkrampesprøyte.» Loooool!
27. Hva hører du på? Den stygge, stygge, stygge mannen som snorkar og snakkar i søvne.
28. Er det et sted du vil besøke? Dublin og Liverpool, vel.
29. Liker du vinteren? Nei.
30. Angrer du på noe? Ja. Dei gongane eg har drukket alkohol og havna på sjukehus, for eksempel.
31. Planer i dag? I morgon vert det. Og då skal eg forhåpentlegvis ta diverse prøvar og testar for å finne ut om eg får lov ut av sjukehuset. Så får eg besøk av søte Elise ❤
32. Er du i et forhold syv dager fra nå? Nei.
33. Hva gjør du i morgen? Sjekk spørsmål trettiein.
34. Hvem kommer du ikke overens med? Dei sjølvgode.
35. Hva er planen for neste helg? Har null idé endå.
36. Hvor er den personen du liker nå? Eg likar liksom ingen. Men han er ikkje her.
37. Hva gjorde du 08:00 i morrest? Sov. Óg manna meg opp til ein hard, hard morgon.

 

Legg att eit svar

