Om de lurte har eg drukket for mykje alkohol. Og havna på sjukehus igjen. Sidan det er helg er ikkje legen min/legane mine på jobb. Så i morgon byrjar dei vel med diskutering og helvete. Så får eg veta om det er betennelsen som framleis er der og har blussa opp igjen, eller om det er hjertesvikt. Eg veit ikkje kva eg skal «håpe» på. Men eg ligg no her då, med veldig tung pust og veldig dårleg rygg. Eg får smertestillande og oksygen om nødvendig, men faen så seigt å sove med sånn jævelskap i nåse.  Eg er då innlagt på hjarteavdelinga på Haukeland universitetssjukehus atter ei gong. For augonblikket delar eg rom med tre andre gamlingar. Han mannen snorkar som faen. Eg trur eg dør. (Hehehehe, sånne spøkar passar vel ypperleg no.)

Apropos alkoholen. Eg har vel eigentleg kun meg sjølv å skulda iogmed at eg ligg her. For ein skal faktisk ikkje tirre eit dårleg hjarte, tydlegvis. Så om de har eit friskt hjarta, sånn som eg trudde eg endeleg hadde, då kan de endeleg drikke tre dagar i strekk. Om ikkje, ikkje gjer det. Så eg er smålig deppresiv allereie og ganske forbanna på meg sjølv. Eg har veldig lyst ut her i frå og tilbake til Surnadalen. Men no skal dykk få fleire bilete.

2 thoughts on “

  1. Huff! Synes alltid så synd på deg, fordi du stadig må tilbringe ufrivillig tid på sykehus. Kan ikke være noen forunt. Men ja, jeg syns selv det er kjempeartig å drikke alkohol, så skjønner godt at det ikke er like lett å ta hensyn til et svakt hjerte hele tiden, og spesielt hvis man ikke er helt klar over hvordan ståa egentlig er. Håper du kommer ut i morgen! Og lykke til med 2011 😀 Måtte det bli et sykehusfritt år.

Legg att eit svar

