NOFO


Dette bilete elskar Martine!!!! Ja, dette var ein av dei fyrste dagane. Det var framleis litt klein stemning mellom eigentleg alle. Men eg og Martine klikka omtrent med eingong, så ting blei liksom fantastiske med ein gong.

Eit snikbilete av to kjekke trøndera i klassen min. Eg trur dei elskar å ta bilete like mykje som meg.

Hahahaha, epic bilete! Flinkaste modellen ever!

Og sånne bilete tok me mange(jævlig mange) av i byrjinga. KJEMPEKJEKT!

Plutseleg fann eg ut at eg skulle ta bilete av trønderen i staden for.

Og verdas beste roomie ever.

Plutseleg var det danseprosjekt på gang. Og sidan eg ikkje har kne til sånt, sat eg i salen og tok bilete av gjengen i kjellaren som dansa ein type weird dans som likna på Call on me-musikkvideoen.

One thought on “NOFO

Legg att eit svar

