Skikkeleg oppdatering.


God ettermiddag. No har eg endeleg fått vinterferie, satan så digg. Masse mas på skulen for tida, så det var faen så godt å kome heim å berre ikkje gjere ein jævla drit. VM er i gang, og me har sikra oss tre gull, éit sølv(eller eg trur me vann éit til idag) og ein bronse. Med det ligg Noreg på fyrsteplass på medaljeoversikten. Det lovar bra! I går var eg edru i ein attenårsdag. For å sei det sånn, eg vil bli frisk. Når ein går på skule åtte timar(med bil og tolv med buss) bort, så er bygdesladder noko av det mest keisame ein kan høyre på. Idag vann Northug gull og Liverpool tapte mot bunnlaget West Ham. Det er nesten så eg fell eit par tårer for begge delar. Med andre ord, kvelden vert tilbragt i senga mi. Åleine.

4 thoughts on “Skikkeleg oppdatering.

  1. du e sø!t!

    LOL..

    Du er blitt utfordret:

    1. Skriv 15 ting folk kanskje ikke vet om deg.

    2. Legg ut et bilde som er ett av dine beste minner, og fortell om det.

    3. Legg også ut et bilde du liker og hvorfor.

    4. Også et bilde du IKKE liker, og fortell hvorfor du ikke liker det.

    5. Så utfordrer du 5 til.

Legg att eit svar

