No skal eg prøve og bli betre kjent med meg sjølv. Takk til Mariell http://hjartesmil.com/

ville det vore greitt for deg å snakka om kor mykje du tjenar med vennene dine?
altså, det ville det. men eg gjer eigentleg ikkje det. me er vel ikkje på eit stadie der me gjer sånn.

er du meir lykkeleg når du brukar eller sparar pengar?
når eg sparar. trur eg er meir lukkeleg fordi då veit eg at eg snart kan kjøpa noko eg har villa hatt lenge.

er du motvillig til å introdusera folk frå forskjellige område i livet ditt for kvarandre?
litt, kanskje. fordi eg er på ein måte forskjelllege personar når eg er med ulike vener. rart, eigentleg. men eg trur det hadde gått bra, sjølv om det er ein aldersforskjel på dei alle.

om du kunne eigd eitt kunstverk, kva skulle det vore?
eit bilete av audrey hepburn, utan tvil.

korleis har foreldrene dine påverka korleis du velger partnerar?
veit ikkje om dei har påverka meg så veldig på det område. men litt påverka har eg kanskje blitt.

på kva måtar er du ein vanskeleg person å vera i eit forhold med?
eg er lat, veldig lat. og eg har så masse vondt, så eg er masse heime og syns synd på meg sjølv. og så er eg sta.

kan utroskap vera akseptabelt?
nei.

når kasta du hovudet seinast bakover i latter?
trur faktisk det var når eg såg morgan og ola-conny i usa. Det er så ufatteleg morosamt.

korleis er du den same personen du var som barn?
lika sta og ein person som vil ha alt eg ser på butikken når eg handlar.

er det noko du angrar på at du ikkje har gjort fordi du var redd?
ja. angrar på at eg ikkje har snakka med fleire folk. eg likar eigentleg ikkje folk, liksom. men eg trur eg hadde hatt godt av å kjenne fleire folk og ha fleire samtalar.

har du nokon gong hatt ei religiøs oppleving?
nei, aldri.

har du teknikkar for å halda deg rolig?
nei. kanskje eg skal ta opp att skriving, for det funka før. men no er det berre kaos og stress inni hovudet mitt heile tida.

skulle du villa tru på gud?
nei. eg er ikkje religiøs og eg konfirmerte meg borgerleg. eg er glad eg ikkje har kristen slekt som preppar på meg gudeprat.

kven er din største fan?
trur ikkje eg har nokon fans.

er du der du ville vera på dette punktet i livet ditt?
ikkje faen. om eg ser tilbake fem og eit halvt år hadde eg eg planar om å reise til bergen etter ungdomsskulen og studere noko innan media. det skjedde ikkje. eg blei sjuk og planane og draumane forsvann.

når kjenner du deg einsam?
når livet er vanskeleg. når eg har vondt, når eg ikkje får til noko og ingen kan hjelpa. til dømes, når eg fekk epilepsianfall sist. far min var der, men allikavel kjente eg meg einsam. ingen var i samme situasjon følte eg og ingenting gjekk bra.

kva er ei enkel glede for deg?
når eg er inni ein god periode med puslinga.

når grein du seinast av smerte eller noko trist?
når eg låg åleina i sofaen og hadde vondt i hovudet.

kven er den beste sjefen du nokon gong har hatt?
ingen sjefar er gode.

er du meir tiltrekt av eit nomadisk eller eit satt liv?
eg må ha ein heim.

om du måtte bu ein annan stad, kvar skulle det vore?
kanskje australia.

har du nokon gong vore på reise åleine?
jadå. men ikkje utanfor noregs grenser.

kva stressar deg mest?
som mariell skreiv, kollektivtransport. eg tek på alarm for å vakne på rett stopp på toget. eg er livredd for å havne på feil stopp.

er du eit konkurransemenneske?
før konkurransar er eg ikkje det. men når eg er midt i og det er veldig jevnt blir eg eit konkurransemenneske.

er du god på å sei unnskyld?
nei. fy fader kor dårleg eg er til å sei det.

Legg att eit svar

