Ja, då var eg her igjen. 


Men forhåpentligvis kjem eg snart attende. Det tek nok ikkje lang tid før eg blir sendt heim frå sjukehus. Eg vonar det vert i ettermiddag. 

  • Havna sjølvsagt ikkje på einerom. 
  • Ho vedsiden av er veldig grei og roleg. 
  • Ho på skrått trudde ho skulle heim halv elleve i går og kledde på seg og var klar til å gå. 
  • Idag la ho seg feil veg i senga. 
  • Ho rett ovenfor meg er veldig blid og fornøgd.
  • Eg blei sendt her i går for å ta ultralyd av hjarta. 
  • Blei sendt på hjartepost 2, og her ligg eg. 
  • Fått på meg blå bukse, så no ser det ut til at eg høyrer til her. 
  • Ventar framleis på ultralyd, og sjukepleiaren sa det skulle skje mellom ni og tolv. 
Legg att eit svar

